V hlavním městě Spojeného království se uskutečnil již sedmý ročník slavnosti českého piva Czech Beer Day. Návštěvníci, kterých dorazilo více než 150, tak opět mohli okoštovat to nejlepší, co nabízí český pivní trh.

Oficiální úvod obstaral britský náměstek a člen parlamentu Greg Hands. Nechyběli ani nákupčí z různých řetězců (jako Marks & Spencer), distributoři, zástupci restauračních sítí, pivních e-shopů, novináři a další obchodní partneři.

Akce podpořila společnou snahu aliance českých pivovarů, které chtějí zvětšit svůj podíl na britském trhu.

Vedle velkých a středních pivovarů se akce zúčastnili díky spolupráci v rámci nově vzniklé Pivní aliance také mikropivovary a výrobci prémiových destilátů. Část klientů na samotnou akci navázala hned v následujících dnech dalšími jednáními s konkrétními britskými distributory. Zajímavostí na akci byla i účast společnosti DataSentics, která se specializuje na optimalizaci umístění v obchodních regálech a speciální řešení pro slabozraké i nevidomé klienty.

Jak na britský trh pronikají české minipivovary? Více v článku o tamějším tažení značky Kanec

Zkrátka nepřišly ani společnosti, které se nemohly dostavit na prezentaci osobně. „Zástupci jednoho z našich klientů, palírny U Zeleného stromu, nemohli kvůli cestovním omezením dorazit do Velké Británie. Aby o jedinečnou příležitost prezentace na tomto trhu nepřišli, nabídla agentura CzechTrade možnost zastupování na akci. Díky detailní diskusi o produktech před odletem na ostrovy jsme klienta dokázali plnohodnotně nahradit. Na místě tak měl vlastní stánek, zástupce nabízejícího vzorky a navazujícího první kontakty s potenciálními nákupčími a distributory,“ říká konzultantka agentury CzechTrade Zuzana Jesenská z oddělení zdravotnictví, potravin a plastů, která měla přípravu akce na starosti.

CzechTrade Spojené království

Další články