Remoska míří do Japonska. Tam by mohli ocenit, že pečící mísa spoří místo
Výrobce legendární pečící nádoby Remoska chce prorazit na japonském trhu. Těží také ze zázemí v novém závodě společnosti zprovozněném v Kopřivnici.
Výrobce legendární pečící nádoby Remoska chce prorazit na japonském trhu. Těží také ze zázemí v novém závodě společnosti zprovozněném v Kopřivnici.
Živé zahradní stěny umožňující umístit květiny i do městských oblastí, které by jinak zůstaly bez zeleně. To je podstata patentovaného systému PlantBox, který od Britů koupila česká rodinná firma LIKO-S.
Česká firma, evropský trh, rakve amerického typu. Výrobci z Chocně se podařilo s luxusními rakvemi prosadit i ve vysoce konkurenčním Německu či Rakousku. Společnost už dělala třeba rakev ve zlaté metalíze nebo ve speciální velikosti pro dvousetkilového nebožtíka.
V roce 1983 se vznesl první v tuzemsku vyrobený horkovzdušný balon. Dnes je z moravské rodinné firmy Kubíček globální vzdušné impérium. Patří mezi tři hlavní světové výrobce, provozuje balonový zámek, nabízí speciální nafukovadla. Vyvíjí také vlastní speciální textilii či nízkoemisní...
Společnost, která vyváží dveře do 13 zemí Evropy, chce posílit díky novému přímému zastoupení v Srbsku pozici na tamějším trhu. Získala také zakázku na dodávky pro prestižní rezidenční projekt Marina Dorčol.
Brněnská firma chce v první roce prodat ve Spojených státech až 60 tisíc párů obuvi. V expanzi za moře jí pomůže jiná česká mladá firma - logistický startup ShipMonk.
Výtahy s luxusním designem stvořeným podle individuálního přání zákazníka. S takovou nabídkou upoutala společnost Vimislicki elevators klienty i ve Spojených arabských emirátech, které zažívají další kolo realitního boomu. Rodinná firma chce expandovat také na další zahraniční trhy.
Tradiční síťová taška se v Česku vyrábí už skoro sto let. Její současný výrobce má ambici více oslovit zahraniční trhy a zkusit i výrobu nábytku nebo interiérového designu.